2019 - 12 - 6

HAUSTERRE EGUNAREN OSPAKIZUNA

2010 Otsaila 17 Idazlea: inaki · Bidali zure iruzkina 

DSC_4156B

Gaur goizean, hausterre eguna izanda, LH eta DBHko ikasleek parte hartu dute egindako elizkizunean.

Hasieran, ebanjelio-pasarte bat entzun dute, gazte aberatsarena. Jesusek gogorarazi digu zer egin behar dugun zoriontsuak izateko: hurkoak maitatzea geure burua maite dugun bezala eta daukagun guztia beharrean daudenei banatzea. Horrekin bat etorri da ikusitako bideoa.

Geroago, Jainkoari barkamena eskatu eta hausnarketa pertsonala egin ondoren, apaizek ikasleen buruetan hautsa jarri dute. Sinbolo horrek jakinarazten digu bihotz-berritu behar dugula, mundu berri bat baketsu eta elkarkorra gure artean lor dezagun.

Azkeneko otoitzarekin elizkizunari bukaera eman zaio, gure jarrera hobetzen Jainkoak lagun diezagula eskatuz.

A lo largo de esta mañana los alumnos de 4º, 5º y 6º de primaria y de la ESO, han participado en la celebración propia del miércoles de ceniza, que da inicio al tiempo de la Cuaresma.

La celebración ha girado en torno a la lectura del Evangelio que nos recordaba el pasaje del joven rico. Entre líneas Jesús nos ha recordado cuál es el camino a seguir para ser felices: amar al que tenemos a nuestro lado como a uno mismo y repartir lo que somos y tenemos a los que lo necesitan. El vídeo que hemos visto ha insistido también en estas mismas ideas.

Posteriormente, después de hacer una reflexión personal y pedir perdón a Dios, se ha dado paso al gesto de la ceniza, que simboliza el necesario cambio y mejora que hemos dar a nuestras vidas para construir un mundo más humano y fraterno.

Con la última oración se ha concluido la celebración, pidiendo a Dios que nos ayude a mejorar día a día.

Konta iezadazu

Jarri zure gravatarra!