2019 - 10 - 19

HAUSTERRE EGUNA

2012 Otsaila 22 Idazlea: inaki · Bidali zure iruzkina 

02.22 Hausterre eguna ZABAL

Gaur goizean, hausterre eguna izanda, LH eta DBHko ikasleek parte hartu dute egindako elizkizunean.

Hasieran, irakurritako ebanjelio-pasartean Jesusek gogorarazi digu zoriontasuna lortzeko bakegileak, bihotz onekoak, errukitsuak… izan behar garela. Horrekin bat etorri da ikusitako bideoa.

Geroago, Jainkoari barkamena eskatu eta hausnarketa pertsonala egin ondoren, apaizek ikasleen buruetan hautsa jarri dute. Sinbolo horrek jakinarazten digu bihotz-berritu behar dugula, mundu berri bat baketsu eta elkarkorra gure artean lor dezagun.

Azkeneko otoitzarekin elizkizunari bukaera eman zaio, gure jarrera hobetzen Jainkoak lagun diezagula eskatuz.

A lo largo de esta mañana los alumnos de 3º, 4º, 5º y 6º de primaria y de la ESO, han participado en la celebración propia del miércoles de ceniza, que da inicio al tiempo de la Cuaresma.

La celebración ha girado en torno a la lectura del Evangelio que nos recordaba las bienaventuranzas. Entre líneas Jesús nos ha recordado que para alcanzar la felicidad tenemos que ser personas pacíficas, de buen corazón… El vídeo que hemos visto ha insistido también en estas mismas ideas.

Posteriormente, después de hacer una reflexión personal y pedir perdón a Dios, se ha dado paso al gesto de la ceniza, que simboliza el necesario cambio y mejora que hemos dar a nuestras vidas para construir un mundo más humano y fraterno.

Con la última oración se ha concluido la celebración, pidiendo a Dios que nos ayude a mejorar día a día.

Konta iezadazu

Jarri zure gravatarra!